Ridgidtools.cz
mnozstevnezlavy-ridgid
stacionárny závitorez cena akcia
valcovanie rúr cena akcia

Obchodní podmínky servisního centra ant s.r.o.

Servisné stredisko

ant PROFITOOLS s.r.o.
Adresa servisu:
Staré grunty 17/a
Bratislava 841 04
tel: 02 / 60 10 37 27
email: servis@ant.sk

IČO: 36363090
IČDPH: SK2022192502
DIČ: 2022192502
Spoločnosť je zapísaná v O. - R vedenom Okresným súdom v Bratislave I, oddiel Sro, vložka č.40749/B.

Reklamace a servis nářadí

V případě reklamace vadného nebo poškozeného zboží nám výrobek zašlete přepravní společností (kurýrem) na naši adresu. Kupující je povinen reklamované zboží předat kompletní, nepoškozené vlastním zaviněním a v originálním balení i s kompletní dokumentací. Zároveň Vás prosíme, abyste ke zboží přiložili fakturu nebo její kopii a reklamační list, kde uvedete druh poškození.

Zboží na servis je možné poslat přepravní společností nebo přinést osobně na naši prodejnu. Při zasílání strojů a nářadí na záruční nebo pozáruční servis, prosíme o řádné vyplnění servisního formuláře (ke stažení ZDE). 

Záruka

Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání anebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji výrobce.

Na své výrobky poskytují výrobci záruku v lhůtě 1 roku. Záruka se vztahuje na výrobní závady. Záruka se netýká závad způsobených nesprávným používáním a přirozeným opotřebením. Reklamace je nutné uplatnit písemně. Reklamované zboží je potřebné doručit na náklady zákazníka na naši adresu.

Záruční doba servisu

Záruční doba na servisovaný díl a úkon opravy je po dobu 3 měsíců od výkonu opravy.

Doprava zboží do servisu

Doprava do servisu
Zboží určené do servisu posílejte výhradně na adresu servisu: ant s.r.o., Staré Grunty 17/a, 841 04 Bratislava, Slovenská republika. Doručit můžete zboží:
• Osobně
• Kurýrem, kterého si zabezpečíte vy
• Kurýrem, jehož zabezpečíme my (více informací o této službě najdete ZDE)

Doprava ze servisu
Převzít nářadí ze servisu je možné osobně anebo kurýrem. Cena dopravy při využití přepravní společnosti je 150 Kč bez DPH.
Na základě individuální dohody si můžete zabezpečit svoz nářadí kurýrem na své náklady.

Všeobecné podmínky servisu

Při uznané záruční opravě stroje jsou všechny náklady spojeny s opravou anebo výměnou zboží uznané výrobcem. Suma dopravy do servisu není zahrnuta mezi náklady záruční opravy a hradí si je zákazník sám.
Při pozáruční opravě má servisní středisko za povinnost zákazníka kontaktovat (telefonicky, emailem, osobně) ohledně nacenění pozáruční opravy stroje. Při neschválení cenové nabídky na opravu Vašeho nářadí si servis společnosti ant s.r.o. účtuje poplatek za diagnostiku stroje 540 Kč bez DPH*.

* Cena diagnostiky se může lišit s ohledem na náročnosť diagnostiky.

Zaslání přepravy k vám – podmínky služby

Služba je určena na svoz zboží do servisu a zaslání stroje ze servisu k vám. Cena této služby je 573 Kč bez DPH . Při využívaní služby zaslání přepravy pro stroj určený do servisu ant s.r.o. je odesílatel povinný vyplnit a zaplatit žádost o přepravu. Zákazník je povinný důkladně a správně vyplnit údaje o zodpovědné osobě a údaje určené pro svoz zboží. Zákazník je povinný dodržet zadané údaje a připravit se na odevzdání zboží kurýrovi na stanoveném místě a čase s dodržením zadaných parametrů balíku. Doporučení, jak zabalit balík a vyhnout se tak problémům s přepravou, naleznete ZDE.

Platba je možná jen prostřednictvím platby kartou anebo platbou přes internet banking. Na tyto účely slouží platební brána TrustPay, splňující všechny podmínky pro bezpečný převod úhrady za službu.

Po obdržení objednávky na svoz zboží kurýrem Vás budeme kontaktovat telefonicky anebo emailem pro potvrzení objednávky a zaslání faktury za službu.

E-mail Facebook Instagram Linked In