Ridgidtools.cz

Obchodní podmínky společnosti ant PROFITOOLS s.r.o.

Prodejca

ant PROFITOOLS s.r.o.
Příkop 843/4
602 00 Brno
tel: +4212 / 60 10 37 21
email: info@antprofitools.cz

IČO: 02224194
IČDPH: CZ02224194
Spisová značka: 80564C, Krajský soud v Brně.

Jak nakupovat na našem e-shopu

  1. Po přečtení obchodních podmínek a informace o zpracování osobních údajů se můžete zaregistrovat (vpravo nahoře), vyplněním krátkého formuláře v sekci „registrovat“.
  2. Pokud jste naším zákazníkem, přihlaste se zadáním e-mailové adresy a hesla v sekci přihlásit.
  3. Vyhledejte produkt, který potřebujete a stiskněte tlačítko "Do košíku", které je umístěno při požadovaném produktu. Produkt se automaticky vloží do košíku ve vámi vybraném množství. Pro zobrazení košíku a dokončení nákupu stiskněte „Přejít do košíku“. Pro možnost přidávat další produkty klikněte na „Pokračovat v nákupu“.
  4. Nákupní košík slouží k editování vybraných produktů a jejich množství. Pro dokončení objednávky stiskněte „Pokračovat do pokladny“.
  5. V pokladně vyplňte všechny požadované údaje. Po zkontrolování zadaných údajů stiskněte tlačítko „Odeslat objednávku“.
  6. Vaše objednávka bude odeslána a vy přesměrováni na stránku s potvrzením o odeslání objednávky.

Dodání zboží

Naši kolegové se budou zpracováním objednávky věnovat co nejdříve a budou vás kontaktovat. Pokud je zboží skladem: v případě, že je nářadí skladem, odesíláme vámi vybrané produkty na vaši adresu v den přijetí objednávky nebo následující pracovní den. Doručení zboží trvá v průměru 1-2 pracovní dny.
Pokud zboží není skladem: pokud zboží na skladě není, doba dodání může být o něco delší (v průměru 5-10 dní). Dodání avizujeme telefonicky, SMSkou nebo e-mailem.
Se zbožím dodáváme daňové doklady, záruční list a návod k použití.

Způsoby platby

• Dobírka: úhrada sumy objednávky přímo kurýrovi přepravní služby při převzetí zboží v hotovosti.
• Platba bankovním převodem / předfakturou: při této platbě zboží posíláme od připsání platby na náš účet (obvykle 1 pracovní den). Na vyžádání vystavíme předfakturu.
• Platba na fakturu se splatností: stálým partnerům poskytujeme splatnost faktur podle dohody.
Pro první spolupráci mezi námi vyžadujeme platbu na dobírku nebo předfakturu.

Přepravní náklady

Při objednávkách nad 5 000.- Kč bez DPH je dodání zboží v rámci České republiky zdarma. Při menších objednávkách připočítáváme k ceně zboží poštovné a balné v sume 150.- Kč bez DPH.

Škody vzniklé během dopravy

Prodávající odpovídá za škody vzniklé na zboží během dopravy ke kupujícímu. Pokud se však zboží poškodí, nebo je odcizen během dopravy od kupujícího k prodávajícímu v případě reklamace nebo vrácení zboží, je odpovědnost na straně kupujícího.

Upozornění!

Zásilku, která jeví známky poškození (roztržený obal, deformace apod.) V žádném případě nepřebírejte. Předejdete tak případným komplikacím při reklamaci poškozeného zboží.

Provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním, pokud zjistí, že zboží bylo nabídnuto za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nebude uzavřena kupní smlouva a objednávka bude provozovatelem stornována.

Reklamace a servis nářadí

V případě reklamace vadného nebo poškozeného zboží nám výrobek zašlete přepravní společností (kurýrem) na naši adresu. Kupující je povinen reklamované zboží předat kompletní, nepoškozené vlastním zaviněním a v originálním balení i s kompletní dokumentací. Zároveň Vás prosíme, abyste ke zboží přiložili fakturu nebo její kopii a reklamační list, kde uvedete druh poškození.

Zboží na servis je možné poslat přepravní společností nebo přinést osobně na naši prodejnu. Při zasílání strojů a nářadí na záruční nebo pozáruční servis, prosím o řádné vyplnění servisního formuláře (ke stažení ZDE). Na přepravu zboží je ideální, pokud využijete přepravní společnost.

Záruka

Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji výrobce.

Na své výrobky poskytuje firma PYRAMEXRIDGID záruku ve lhůtě 1 roku. Záruka se vztahuje na výrobní závady. Záruka se netýká závad způsobených nesprávným používáním a přirozeným opotřebením. Reklamace je nutné uplatnit písemně. Reklamované zboží je třeba doručit na náklady zákazníka na naši adresu. Opraveno nebo vyměněno reklamované zboží dopravíme na Vaši adresu v ČR na naše náklady.

„LIFETIME WARRANTY“ - "DOŽIVOTNÍ ZÁRUKA"


lifetimewarranty


Postavení firmy RIDGID® na trhu je výsledkem špičkové kvality všech výrobků. Přísná kontrola vstupních surovin, přípravy výroby, výroby a balení hotových výrobků je základním předpokladem pro to, aby byl RIDGID® všeobecně uznávaný jako značka nejvyšší profesionální kvality. Proto RIDGID® poskytuje na svoje výrobky časově neomezenou záruku

Co je kryté zárukou
• Vady materiálu a výrobní vady u RIDGID® nářadí.
• Z RIDGID® záruky jsou vyňaté elektrické komponenty – ty jsou kryty zárukou po dobu jednoho roku od data prodeje.

Jak záruku uplatnit
Pro plné uplatnění záruky je potřebný kompletní výrobek zaslat do jakéhokoli autorizovaného servisního střediska RIDGID®. Hasáky a ostatní ruční nářadí může být včetně v prodejně, kde bylo koupené.

Jak bude odstraněná závada kryta zárukou
Oprávněně reklamovaný výrobek bude opravený anebo vyměněný RIDGE TOOL zdarma vrácený zákazníkovy.

Co není kryté zárukou
Poškození při nesprávném používání, nesprávnou údržbou, běžné opotřebování. RIDGE TOOL nezodpovídá za žádné škody vzniknuté při používání jeho výrobků.

Jak ovlivňují záruku místní zákonyV bodech, kde RIDGID záruka je v rozporu s místními zákony, budou řešení v souladu s místními zákony.

Jen tato záruka
Toto je znění „LIFETIME WARRANTY“ a žádný zaměstnanec, agent, prodejce, zástupce a ani žádná jiná osoba není oprávněná sjednávat podmínky záruky ve jménu RIDGE TOOL COMPANY.

Řešení sporů on-line (RSO)

Vážení zákazníci, informujeme Vás, že jakákoli svá práva a nároky si můžete vůči nám uplatňovat i v rámci alternativního on-line řešeného sporu. On-line řešení sporu zajišťuje Evropská komise a slovenské kontaktní místo řešení sporů on-line (RSO). Stejně i naše nároky vůči Vám mohou být uplatněny prostřednictvím evropské platformy.

Stížnost můžete podat prostřednictvím platformy řešení sporů on-line (RSO) na stránce https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS

Využití alternativního řešení sporu šetří peníze a čas, protože Vaše stížnost bude vyřízena do 90 dnů a bez značných finančních výdajů. V případě jakýchkoliv problémů nás kontaktujte na info@antprofitools.cz.

Odstoupení od smlouvy provedené přes internetový obchod pro fyzické osoby

Ve smyslu ustanovení § 7 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů (zákon č. 102/2014 Sb.) má kupující právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě odeslán dopis o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Toto právo má kupující i v případě, pokud si zboží objednané prostřednictvím internetu vyzvedl osobně v prostorách výdejního místa prodávajícího.

Dokument pro odstoupení od smlouvy provedené přes internetový obchod.
Dokument stáhnete ZDE