Ridgidtools.cz

Jak nakupovat

  1. Po přečtení obchodních podmínek se prosím zaregistrujte vyplněním krátkého formuláře v sekci „registrovat“.
  2. Přihlaste se zadáním e-mailové adresy a hesla v horní části obrazovky anebo v sekci přihlásit.
  3. Vyhledejte produkt, který potřebujete a stlačte tlačítko „Do košíku,“ které je umístěné při požadovaném produktu. Produkt se automaticky vloží do košíku ve vámi vybraném množství. Obsah košíku se vám automaticky zobrazí. Zvolte „pokračovat v nákupu“ pro přidání jiných produktů do košíka.
  4. V případě, když chcete odeslat objednávku, stlačte „Objednat“. Budete přesměrován na stránku, kde vyplníte všechny potřebné údaje.
  5. Po vyplnění a zkontrolování zadaných údajů stačte tlačítko „Objednat“.
  6. Vaše objednávka bude odeslaná a vy přesměrován na stránku s potvrzením o odesláním objednávky.


Co bude následovat

Objednané produkty odešleme na Vaši adresu v den přijetí objednávky nebo následující pracovní den pokud je zboží skladem. Pokud zboží skladem není doba dodání může být o něco delší. Dodání avizujeme telefonicky nebo e-mailem při potvrzení objednávky. Se zbožím dodáváme daňové doklady, záruční list a návod k použití. Zboží zasíláme formou dobírky přepravní službou až na místo určení, nebo prostřednictvím České pošty při drobných objednávkách. Při platbě na předfakturu je dodací doba stejná, ale začíná se počítat od připsání platby na náš účet, pokud se nedohodne jinak. Stálým partnerům poskytujeme splatnost faktur dle dohody. Zboží dostanete kvalitně zabalené většinou do 24 hodin. V případě, že je zboží momentálně vyprodáné, budeme Vás informovat, kdy ho můžeme dodat a odsouhlasíme si s Vámi opožděnou dodávku.

Přepravní náklady

Při objednávkách nad 5000. - CZK bez DPH je dodání zboží v rámci České republiky zdarma. Při menších objednávkách připočítáváme k ceně zboží poštovné a balné v částce 150. - CZK bez DPH.

 

Škody vzniklé během dopravy

Prodávající odpovídá za škody vzniklé na zboží během dopravy ke kupujícímu. Jestliže se však zboží poškodí, nebo je odcizen během dopravy od kupujícího k prodávajícímu v případě reklamace nebo vrácení zboží, je odpovědnost na straně kupujícího.

Upozornení!

Zásilku, která jeví známky poškození (roztržený obal, deformace apod.) v žádném případě nepřebírejte. Předejdete tak případným komplikacím při reklamaci poškozeného zboží.

Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.

Reklamace

V případě reklamace vadného nebo poškozeného zboží nám výrobek zašlete poštou jako doporučenou zásilku na naši adresu. Kupující je povinen reklamované zboží předat kompletní, nepoškozené vlastním zaviněním a v originálním balení i s kompletní dokumentací. Zároveň Vás prosíme, abyste ke zboží přiložili fakturu nebo její kopii a reklamační list, kde uvedete druh poškození.

Záruka

Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání anebo obchodu s daným výrobkem, není stanovená Občanským zákoníkem a stanovuje ji výrobce. Na své výrobky poskytuje firma RIDGID „doživotní záruku“ kromě elektrických a elektronických komponentů. Na elektrické a elektronické komponenty poskytuje záruku v lhůtě 1 roku. Záruka se vztahuje na výrobní závady. Záruka se netýká závad způsobených nesprávným používáním a přirozeným opotřebením. Reklamace je nutné uplatnit písemně. Reklamované zboží je potřebné doručit na náklady zákazníka na naši adresu. Opravené anebo vyměněné reklamované zboží dopravíme na Vaši adresu v SR na naše náklady.

„LIFETIME WARRANTY“ – „DOŽIVOTNÍ ZÁRUKA“

Postavení firmy RIDGID® na trhu je výsledkem špičkové kvality všech výrobků. Přísná kontrola vstupních surovin, přípravy výroby, výroby a balení hotových výrobků je základním předpokladem pro to, aby byl RIDGID® všeobecně uznávaný jako značka nejvyšší profesionální kvality. Proto RIDGID® poskytuje na svoje výrobky časově neomezenou záruku „LIFETIME WARRANTY“ 

Co je kryté zárukou

Vady materiálu a výrobní vady u RIDGID®  nářadí.
 
Jak dlouho
 
Z RIDGID®  záruky jsou vyňaté elektrické komponenty – ty jsou kryty zárukou po dobu jednoho roku od data prodeje.

Jak záruku uplatnit
 
Pro plné uplatnění záruky je potřebný kompletní výrobek zaslat do jakéhokoli autorizovaného servisního střediska RIDGID®  . Hasáky a ostatní ruční nářadí může být včetně v prodejně, kde bylo koupené. 

Jak bude odstraněná závada kryta zárukou
 
Oprávněně reklamovaný výrobek bude opravený anebo vyměněný RIDGE TOOL zdarma vrácený zákazníkovy
 
Co není kryté zárukou
 
Poškození při nesprávném používání, nesprávnou údržbou, běžné opotřebování. RIDGE TOOL nezodpovídá za žádné škody vzniknuté při používání jeho výrobků.
 
Jak ovlivňují záruku místní zákony
 
V bodech, kde RIDGID záruka je v rozporu s místními zákony, budou řešení v souladu s místními zákony.
 
Jen tato záruka
 
Toto je znění „LIFETIME WARRANTY“ a žádný zaměstnanec, agent, prodejce, zástupce a ani žádná jiná osoba není oprávněná sjednávat podmínky záruky ve jménu RIDGE TOOL COMPANY. 


Řešení sporů on-line (RSO)

Vážení zákazníci,

informujeme Vás, že jakékoli své práva a nároky si můžete vůči nám uplatňovat i v rámci alternativního on-line řešeného sporu. On-line řešení sporu zabezpečuje Evropská komise a slovenské kontaktní místo řešení sporů on-line (RSO). Stejně i naše nároky vůči Vám mohou být uplatněné prostřednictvím evropské platformy.

Stížnost můžete podat prostřednictvím platformy řešení sporů on-line (RSO) na stránce  https://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Využití alternativního řešení sporu šetří peníze a čas, když Vaše stížnost bude vybavená do 90 dnů a bez značných finančních výdavků.

V případě jakýchkoli problémů nás kontaktuje na info@antprofitools.cz.


Odstoupení od smlouvy provedené přes internetový obchod pro fyzickou osobu

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí. Přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě odeslán dopis o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Toto právo má kupující i v případě, že si zboží objednané prostřednictvím internetu vyzvedl osobně v prostorách výdejního místa prodávajícího.

Dokument pro odstoupení od smlouvy provedené přes internetový obchod

Dokument stáhnete ZDE